mijn derde vlucht - Reisverslag uit St. Albert, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu mijn derde vlucht - Reisverslag uit St. Albert, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

mijn derde vlucht

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

27 Juli 2010 | Canada, St. Albert

voordat ik naar canada ging had ik pas 4 keer gevlogen! in de afgelopen 4 dagen zijn daar 3 vluchten bij gekomen! Ik begin er nu ook al gewend aan te raken al dat opstijgen en dalen :P Ik ben dus gisteravond aangekomen in Edmonton, wel eigenlijk is het st. albert maar dat is een klein plaatsje tegen edmonton aan! en ik ben alweer met open armen ontvangen! ik ben nu bij Marc en Yvonne, en marc is een neef van mijn vader! en zij hebben 2 jongens colin (25) en ryan (27)
gelijk super lekker gegeten, want colin heeft een chef's diploma! zo dat smaakteerg goed. daarna gepraat over wat ik hier allemaal ga doen. Allemaal leuke dingen :P en daarna hebben de jongens mij meegenomen voor een rondje door de stad! edmonton is een heel erg groene stad en al best heuvelachtig (uitlopers van de rocky's) ik heb de campus hier gezien en de trendy winkelstraat met allemaal boutiekjes en kleine eettentjes! ook even door chinatown en little italy gereden, grappig hoe dat er uit ziet! ook nog even gestopt voor een koffie bij een tim horton's (de canadese starbucks) en ik kan je vertellen dat ze veel meer suiker hier in je koffie doen :P daarna thuis nog even gerelaxd op de bank om redelijk vroeg naar bed te gaan, want vandaag wordt een drukke dag! Ik ga straks eerst naar een oud ford om te zien hoe ze hier vroeger leefde en daarna ga ik naar west edmonton mall, wat het grootste winkelcentrum van noord-amerika is. er zit zelfs een achtbaan in dat winkelcentrum!

dat is alles voor vandaag, het wordt al moeilijker om sommige wooorden in het nederlands te vinden, dus als ik soms wat engels gebruik, don't blame me :P

huggs and kisses from Canada
Bob

  • 27 Juli 2010 - 16:34

    Jaap:

    Doe je ook nog iets anders dan eten? Maak ook fotos van hun huizen en zeker het carretje van Niel.

  • 27 Juli 2010 - 16:38

    Paul:

    zo te lezen heb je het aardig naar je zin is het niet:) veel plezier nog en ik blijf je ook volgen:)
    p.s. als je terug ben snel weer is wat doen heb je echt al heel lang niet meer gezien

    gr. Paul

  • 06 Augustus 2010 - 04:44

    Frank:

    Wow,ik heb de foto's gezien,en ik vind het een zeer indrukwekkend winkelcentrum :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Albert

Canadareis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Falcon Lake

07 Augustus 2010

Lower fort Garry, Gimli & de Bar

05 Augustus 2010

De Mint en golfen

04 Augustus 2010

de stad verkennen

02 Augustus 2010

Kamperen
Bob

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 19260

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 08 Augustus 2011

Japanreis

23 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Canadareis

Landen bezocht: