Kamperen - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Kamperen - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Kamperen

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

02 Augustus 2010 | Canada, Winnipeg

zaterdagmiddag weer terug in winnipeg! dat vliegen gaat me nu wel simpel af, ben al gewend aan alle procedures enzo! op het vliegveld van winnipeg stond neil op me te wachten om te mee te nemen naar falcon lake, een meer in de buurt van winnipeg. maar eerst even langs het huis gegaan waar al me spullen waren zodat ik even wat schoon mee kon nemen! Het was nog best een lange rit naar het meer ongeveer 1,5 uur. Dat noemen ze hier dus naast de deur. op de camping aangekomen kennis gemaakt met heel veel mensen dat ik ze niet eens allemaal kan herineren. maar het was wel super gezellig! Lekker wat biertje gedronken met "the guys" om 's nachts nog even wat muziek te maken bij het kampvuur! dat was echt super gezellig!
de volgende ochtend begon met een lekker ontbijtje met toast en jam en nog wel meer. om daarna spelletjes te gaan doen met een hele groep! Het was echt super leuk en mijn groep won NATUURLIJK ;) alleen werd het daarna wat minder weer, dus moesten we even in de trailer zelf zitten, niet dat dat heel erg is ruimte genoeg! na een tijdje maar besloten om een drinkspelletje te gaan doen, fuck you, heet het! En ik kan je vertellen dat het best snel kan gaan bij dat spel! na paar rondjes te hebben gespeelt was het weer opgeklaard en gingen we Tuben! Met een band achter een boot aan! Nou dat was echt weer super! de avond beetje rond kamvuur gechillt om de volgende ochtend helaas weer naar winnipeg te vertrekken! waar ik me dus nu bevind. van de week staan ook weer wat leuke dingen op het programma en ik ga straks ook were wat foto's uploaden!

huggs and kisses from Canada
Bob

  • 02 Augustus 2010 - 20:35

    Carolien:

    Leuk, Bob. Je raft foto's zijn geweldig! Zet de picasalink er nog een keer bij? Maud vraagt naar je! Ze is blij als je weer terug komt!

  • 02 Augustus 2010 - 22:21

    Vito:

    Dit maak je allemaal niet mee in dat kouwe kikkerlandje!!!
    Leuk!!!
    +1

  • 02 Augustus 2010 - 23:34

    René:

    Altijd leuk, zo'n reisverslag.

    Zo te zien lukte het je pas in de tiende zin de punt te vinden op het Canadese toetsenbord :P

  • 06 Augustus 2010 - 04:55

    Frank:

    Echt mooie verhalen Bob!
    Wat voor spelletjes hadden jullie dan gedaan,dat jou groep won :P?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Winnipeg

Canadareis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Falcon Lake

07 Augustus 2010

Lower fort Garry, Gimli & de Bar

05 Augustus 2010

De Mint en golfen

04 Augustus 2010

de stad verkennen

02 Augustus 2010

Kamperen
Bob

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 19227

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 08 Augustus 2011

Japanreis

23 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Canadareis

Landen bezocht: