Falcon Lake - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Falcon Lake - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Falcon Lake

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

10 Augustus 2010 | Canada, Winnipeg

ik eindigde afgelopen zaterdag dat ik nog zou gaan paintballen. Helaas gign dat niet door, omdat we maar met z'n 2-en waren. Daarom maar een film gehuurd en een biertje gedronken.
Zondag weer naar Falon Lake gereden, om die daag met een middagje op het water te spenderen. Het was super weer, totdat we ineens overvallen werden door een opkomende storm. Gelukkig konden we op tijd terug aan wal komen, want all hell broke loose! die avond weer eens super lekker gegeten, om 's avonds nog even wat te gaan drinken bij vrienden van Neil! Ik weet zeker dat ik vaker een paralyzer ga drinken :D
Maandag ook de hele dag op het water besteed, heerlijk beetje zwemmen in de zon liggen lekker dobberen. We hebben ongeveer 5 uur op het water besteedt om daarna " eventjes" Ontatio in te rijden om boodschappen te doen. Dat eventjes is slechts 60 kilometer :P dat plaatsje ligt aan Lake of the Woods een van de grotere meren in de regio en dat zegt wat over de grote. Het loopt tot in de VS. Daarna ook nog langs west hawk lake gereden, een meer wat door een grote meteoriet enkele miljoenen jaren gelden is gevormd. Het is super diep maar super mooi om te zien. Die avond lekker Taco's gegeten en een beetje gerelaxed, zoals je op een camping hoort te doen.
Vandaag weer een dagje terug naar winnipeg om te gaan winkelen en om een Dim Sum lunch te hebben! Wow was dat lekker zeg en zeker de haaienvin. straks lekker eten bij een grieks restaurantje om na het eten weer terug te rijden naar Falcon Lake.

Huggs and Kisses from Canada
Bob

p.s. morgen of overmorgen is er een metoerieten regen de we waarschijnlijk goed kunnen bewonderen :D

• 10 Augustus 2010 - 19:49

Carolien:

Volgens mij hebben die paralyzers je typevermogen aangetast?!;-)

• 10 Augustus 2010 - 19:52

Frank:

Vet! Een meteorieten regen! En wat carolien zegt inderdaad,volgensmij is je typvermogen geparalyzet :P