dag 2 - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

25 Juli 2010 | Canada, Winnipeg

zo, dag 2 alweer! gister de bbq gehad en ik heb nog nooit zo'n groot stuk vlees op de bbq zien liggen! maar het was super lekker! 's avonds nog bij iemand thuis gezeten om bierspelletjes te doen! nou ik kan je vertellen dat ze hier wel weten wat stevig doordrinken is, ik hield het althans niet bij! om half 3 lag ik ongeveer in bed, om deze keer lekker uit te slapen tot 11 uur! vandaag hele relaxte dag gehad, 's ochtends beetje voor tv gehangen! alle 200 kanalen uitproberen :P om 's middags naar het strand te gaan! het strand was ongeveer een uurtje rijden, waarvan ook een stukje door een indianenreservaat! bij het strand aangekomen lkkr in het zonnetje gezeten, beetje overgooien met een american footbal en een gewone voetbal over geschoten! Ook gelijk maar even een stukje wezen lopen, ik ging samen met jayson even het naaktstrand checken. Maar het is hier precies zoals in nederland, het meerendeels is 50 plus. er viel dus niet veel te zien! na paar uurtjes gingen we weer terug, om even te stoppen bij het casino! uiteindelijk ging ik weg met 13 dollar winst zo dat was wel leuk! nu dus net thuis gekomen van 't strand om zo lekker te gaan eten! want ik heb nu wel honger! morgen ochtend ga ik samen met dolores (mijn vaders tante) ergens ontbijten om daarna op t vliegtuig naar edmonton te worden gezet! mijn volgend verslag zal dus vanuit edmonton zijn! en ik kijk er al erg naar uit om de rocky mountains te zien!

hugs and kisses from canada
Bob

• 26 Juli 2010 - 11:54

Philip:

Hee Bob,
    vet hoor! Ik ga je reisverslag bijhouden. En niet te veel bieren he, anders is er niet genoeg quality time om van canada zelf te genieten :p fijne vakantie, groeten Philip

• 26 Juli 2010 - 13:32

Carolien:

Hé gozer, ik vond je al wat mat klinken gister door de telefoon. En ik maar denken dat je moe was van de reis, maar je had "gewoon"zitten pimpelen;-))Klinkt goed allemaal! Goede reis morgen!

• 27 Juli 2010 - 09:25

Jantien:

Leuk om zo te lezen wat je allmaal meemaakt hoor.
    Ik ben al benieuwd naar de rest.

Groetjes van ons

• 06 Augustus 2010 - 04:41

Frank:

Klinkt allemaal leuk Bob :)