De Mint en golfen - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu De Mint en golfen - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

De Mint en golfen

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

05 Augustus 2010 | Canada, Winnipeg

Gisteravond na het heerlijke eten kwam Jason met het idee om naar de film dinner for smucks te gaan. Ik kan je vertellen die film is echt super tof! Ik kan echt iedereen aanraden om daar naar toe te gaan als je de hang-over ook cool vond! Daarna nog even een biertje gedronken en te horen gekregen dat ik vriojdagavond als VIP naar een van de beste bars van Winnipeg ga, nice!
De volgende ochtend moesten we er al redelijk vroeg uit, omdat we een drukke dag voor de boeg hadden. Als eerste gingen we naar de Mint, de plek in Canada waar ze munten maken! Het was echt gaaf om te zien hoe ze munten in het echt maken. Je kan die plek dan ook niet verlaten zonder een mooie muntenset te kopen, dat heb ik dus ook gedaan. Ik ben nu de trotse bezitter van een canadese dollar set! Ook hebben ze bij de Mint een gouden staaf ter waarde van 5.000.000 euro, en zo'n staaf is echt zwaarder dan je denkt!
tijdens onze rondleiding was het helaas gaan regenen, dus dachten we dat het golfen eigenlijk niet door zou gaan. Gelukkig klaarde het weer snel op en zo kon ik beginnen aan mijn eerste 9-hole baan uit mijn leven! Nou golfen is niet zo makkelijk, maar het ging me beter af dan ik had verwacht! Niet dat ik ook maar in de buurt kwam van par, maar het gaat ook meer om de lol die je hebt! na het golfen weer naar huis, om uiteindelijk om half 6 terug te zijn! Vanavond weer eens lekker gegeten, overal zit heerlijk vlees in :D
Morgen gaan we naar Lower fort Garry en daarna een plaatsje GIMLI, daar wonen veel immigranten uit IJsland! Heb er nu al zin in!

Huggs and Kisses from Canada
Bob

  • 06 Augustus 2010 - 05:10

    Jaap:

    Hoe is het golfen afgelopen ????? Wie heeft er gewonnen?

  • 06 Augustus 2010 - 17:26

    Ina En Wim:

    Blijf goed oefenen tot je een hole in one haalt!

  • 07 Augustus 2010 - 15:10

    Marjolein:

    Mijn neef aan het golfen geslagen hahaha het moet niet veel gekker worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Winnipeg

Canadareis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Falcon Lake

07 Augustus 2010

Lower fort Garry, Gimli & de Bar

05 Augustus 2010

De Mint en golfen

04 Augustus 2010

de stad verkennen

02 Augustus 2010

Kamperen
Bob

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 19236

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 08 Augustus 2011

Japanreis

23 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Canadareis

Landen bezocht: