Lower fort Garry, Gimli & de Bar - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Lower fort Garry, Gimli & de Bar - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Lower fort Garry, Gimli & de Bar

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

07 Augustus 2010 | Canada, Winnipeg

Gister helaas vroeg op, omdat we op tijd in lower fort garry wilde zijn. Dit is ook een oud fort uit de tijd van de Hudson bay company, dus rond 1850! Het fort was erg mooi, vooral omdat er nog veel authentieke dingen staan! En het was ook leuk dat er mensen waren in oude kledij, net zoals in fort Edmonton! Na het fort naar Gimli gereden. Gimli is de grootste IJslandse gemeenschap buiten IJsland. Het is erg grappig om lange blonde europanen op straat te zien. Het Plaatsje is erg klein, maar wel leuk om in te wandelen, omdat het aan lake winnipeg ligt en een paar leuke winkels heeft! We gingen op tijd weer weg uit gimli, omdat ik die avond op de vip-lijst voor de bar mystique stond! En laat ik het er maar op houden dat ik een erg gezellige avond in de bar heb gehad ;)
vandaag lekker rustig aan gedaan, alhoewel ik straks nog ga paintballen! Morgen weer terug naar Falcon lake om daar van het mooie weer te genieten!

Huggs and Kisses from Canada
Bob

• 08 Augustus 2010 - 09:26

Frank:

Zo te horen heb je weer leuke dingen gedaan!

• 09 Augustus 2010 - 19:00

Jaap:

geniet je niet teveel????