Nog 7 dagen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Nog 7 dagen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Nog 7 dagen

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

16 Juli 2010 | Nederland, Delft

Nog 7 dagen en ik zet officieel voet op canadese grond! Ik zal dan 3 weken in Canada blijven en via deze weblog mensen op de hoogte houden!

Het wordt een spannende reis, voor het eerst ga ik helemaal alleen op vakantie en dan gelijk naar de andere kant van de wereld! maar ik maak me nergens zorgen om, want alles is goed geregeld!

maar waar verblijf ik in canada is voor iedereen natuurlijk de vraag, want dat land is zo immens groot! ik zal in de 3 weken dat ik in Canada ben 1 week ik Edmonton, alberta verblijven en ik ga dan 2 weken naar winnipeg manitoba! ik hoop vele mooie dingen te zien op mijn reis, op mijn verlanglijstje staan toch zeker Jasper national park, één van de mooiste nationale parken van Canada, wat zich aan het randje van de Rocky Mountains bevind! En Lake Winnipeg een zoetwatermeer ter grote van half Nederland, ja daar kan het Delftse Hout niet aan tippen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Canadareis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Falcon Lake

07 Augustus 2010

Lower fort Garry, Gimli & de Bar

05 Augustus 2010

De Mint en golfen

04 Augustus 2010

de stad verkennen

02 Augustus 2010

Kamperen
Bob

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 19258

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 08 Augustus 2011

Japanreis

23 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Canadareis

Landen bezocht: