Nog 7 dagen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Nog 7 dagen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Nog 7 dagen

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

16 Juli 2010 | Nederland, Delft

Nog 7 dagen en ik zet officieel voet op canadese grond! Ik zal dan 3 weken in Canada blijven en via deze weblog mensen op de hoogte houden!

Het wordt een spannende reis, voor het eerst ga ik helemaal alleen op vakantie en dan gelijk naar de andere kant van de wereld! maar ik maak me nergens zorgen om, want alles is goed geregeld!

maar waar verblijf ik in canada is voor iedereen natuurlijk de vraag, want dat land is zo immens groot! ik zal in de 3 weken dat ik in Canada ben 1 week ik Edmonton, alberta verblijven en ik ga dan 2 weken naar winnipeg manitoba! ik hoop vele mooie dingen te zien op mijn reis, op mijn verlanglijstje staan toch zeker Jasper national park, één van de mooiste nationale parken van Canada, wat zich aan het randje van de Rocky Mountains bevind! En Lake Winnipeg een zoetwatermeer ter grote van half Nederland, ja daar kan het Delftse Hout niet aan tippen!