Eindelijk aangekomen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

17 Juli 2011 | Japan, Tokio

Na een hoop uurtjes op het vliegveld van moskou, Ben ik nu Dan nu eindelijk aangekomen in japan. Het 2e deel van de reis was nog best relax, vooral omdat ik wat uurtjes heb geslapen. Het is reuze mee gevallen om met aeroflot te vliegen. Eenmaal aangekomen op narita airport waren we zo door de douane heen. Daarna Gelijk een treinkaartje naar het hostel gekocht, gelukkig heb en we daar Edwin onze japan expert voor om het woord te voeren. Ook hebben we Gelijk de rail pass opgehaald, zodat we ons daar van de week Niet meer druk over hoeven maken.

Eenmaal in het hostel aangekomen konden we Gelijk inchecken en onze backpacks dus droppen. Daarna ons allemaal even opgefrist om vervolgens de omgeving even te gaan verkennen. We zijn al bij een leuk tempelcomplex geweest en hebben ook een rondje door de wijk gelopen. Morgen gaan we pas echt Tokyo verkennen en hoop ik vele dingen te zien.

Bob

P.s. Ik hoop zo snel mogelijk foto's up te loaden

• 17 Juli 2011 - 14:40

Frank:

Fijn dat de reis zo goed is verlopen!

• 17 Juli 2011 - 14:51

Jaap:

gevonden met de groeten van Ellen.

• 17 Juli 2011 - 15:03

Leny:

Hoi Bob leuk dat we een beetje mogen mee genieten van je reis door Japan.
    Willem en ik wensen je een fijne vakantie.

• 17 Juli 2011 - 18:37

Carolien:

Fijn om vanuit een zeer zonnig Oostenrijk te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Dat genieten gaat vast wel lukken! Dikke zoen van Maud, ze mist je!

• 18 Juli 2011 - 12:01

Marjolein:

He allerliefste neef,

Fijn dat de reis goed is verlopen en ik wens je uiteraard een hele fijne vakantie,geniet er lekker van

xxx Mar