verveling op het vliegveld - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Bob Leeden - WaarBenJij.nu verveling op het vliegveld - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

verveling op het vliegveld

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

16 Juli 2011 | Rusland, Moskou

Op dit moment ben ik al meer dan 8 uur op het vliegveld van moskou. Gelukkig hebben ze airco in de nieuwe terminal. Want buiten is het niet te harde. Gelukkig hebben we spelletjes bij ons, zo hebben we t kaartspel van catan al gespeelt (lucas won) maar het kijken naar willekeurige voorbijgangers is ook altijd een leuk tijdsverdrijf. Momenteel zijn we bezig het cyrilische "russische" alfabet aan het ontcijferen. Zo hebben er dus genoeg te doen, maar ik ben bang dat we ons ook nog wel een tijdje zullen vervelen. Zo zijn er al genoeg facebookupdates geweest vanaf het vliegveld, thank-you god for the WiFi. Zometeen maar eens lekker een hapje gaan eten en dan hoop ik iedereen zo snel mogelijk te kunnen laten weten als ik in tokyo ben aan gekomen

Bob

• 16 Juli 2011 - 10:06

Job:

Bobbeh! Veel plezier, overleven daar op vliegveld! Haha!

Volgende keer met foto he je blog!

Like voe.blog.no

• 17 Juli 2011 - 07:24

Jaap:

Fijn dat jullie zijn aangekomen in Japen.
    Heb Bob zijn mail gelezen.
    veel plezier nu daar.

• 17 Juli 2011 - 10:25