Kyoto, first day - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Kyoto, first day - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Kyoto, first day

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

24 Juli 2011 | Japan, Kyoto

Zo nog nooit zo lekker geslapen! gisterenavond heerlijk pannekoeken gebakken samen met Edwin. Het hele hostel stond jaloers toe te kijken. En vanochtend had onze chef Tommy een heerlijke boerenomelet gemaakt. Na het ontbijt besloten om te gaan wandelen in het imperial palace park. Overal waar we keken waren ze aan het sporten en er waren wel 16 honkbalvelden die allemaal bespeelt werden. Een tijdje hiernaar staan kijken, sommige 7/8 jarige kunnen harder dan mij gooien. Het park zelf was echt relax om een zondag door te brengen. Er stond nog een erg mooie shrine waar zelfs nog een beetje bloesem was.

Na het park naar Nijo jo gegaan een kasteel van de vroegere shogun, alles was erg mooi. We mochten ook in 1 deel naar binnen en natuurlijk de schoenen weer uit. Nog even in de souveniershop gekeken en toen op naar de afsluiting van de dag het International Manga museum. Helaas kan ik geen japans lezen maar er waren duizenden manga's van alle tijden en alle genres. Je kon ook zelf je eigen manga maken en er was informatie te vinden over het ontstaan van Manga. Na een uurtje rondgelopen te hebben vonden we de Engels sectie waar ik dan nog 2 uurtjes heerlijk heb zitten lezen, ook wel eens relax! Als eten nog een heerlijke curry gehad en straks misschien de stad nog even in.

Bob

• 24 Juli 2011 - 14:08

Carolien:

Zo, Bob, wat een verhalen! Mooie foto's ook. Heerlijke Curry? Die van de foto? Persoonlijk vind ik het er niet lekker uitzien. Zie ik daar stukjes hond of kat? :-) Veel plezier verder!!

• 24 Juli 2011 - 15:03

Frank:

'Een tijdje hiernaar staan kijken, sommige 7/8 jarige kunnen harder dan mij gooien.'

Is dit echt waar?!

• 24 Juli 2011 - 18:59

Jaap:

Mooie fotos waar maak je ze mee?

• 27 Juli 2011 - 17:16

Frank:

Ik denk met een camera ;)