Al een week hier - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Al een week hier - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Al een week hier

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

30 Juli 2010 | Canada, Edmonton

Ja ik ben alweereen week in canada! en ik kan je vertellen dat deze week me super goed bevallen is en dat ik uitkijk naar de andere 2 weken! vandaag was helaas de laatste dag in Jasper, wat jammer dat ik daar alweer wegmoest! Maar ik weet zeker dat ik nog wel een keer terug kom want eris nog zoveel te zien! op de terugweg nog even naar lake pyramid gereden, wat vlakbij pyramid mountain ligt! mag jij raden hoe die berg eruit ziet! na het meer te hebben gezien gingen we toch echt weer opweg naar edmonton, maar gelukkig was deterugreis niet saai! 2 grote kuddes wilde schapen gezien en nog een grote Wapiti! de wapiti kwam wel tot 3 meter afstand, het was dat er luide aziaten uitstapte en het beest een flink stuk naar achter ging anders was hij nog dichetbij gekomen! de rest terug heb ik lekker uitgerust,jametmijn ogen dicht :P in edmonton zelf lekker gerelaxd, beetje tv kijken en weer super lekker gegeten (verse zalm geroosterd op de bbq) en nu ga ik morgen alweer terug naar winnipeg om gelijk het weekend te gaan kamperen! aan de ene kant vind ik het leuk, aan de andere kant is hier ook nog zo veel te zien dat ik zeker weet dat ik terug kom! ik weet niet of ik van het weekend de mogelijkheid heb om te bloggen! anders hoor je maandag wat ik allemaal beleefd heb!

huggs and kisses from Canada
Bob

• 06 Augustus 2010 - 04:53

Frank:

Ik gok dat die berg er als een piramide uitzag! hahahaha
    En,een Wapiti,zo dichtbij,Ik denk dat hij je hartslag dan kan horen!