Jasper deel 2 - Reisverslag uit Jasper, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Jasper deel 2 - Reisverslag uit Jasper, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Jasper deel 2

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

29 Juli 2010 | Canada, Jasper

hallo,

mijn vorige verhaal eindigde dat ik net was wezen raften! Na het raften zijn we dus met de gondel boven naar whistlers mountain gegaan! boven hadden we een geweldig uitzicht, omdat het vandaag gewoon weer super helder was! we konden helaas mount robson net niet zien, want dat zou pas echt bijzonder zijn geweest (gebeurt maar paar keer per jaar) maar waar de gondel aankwam was nog niet de top en ik had voor mezelf besloten naar de top te lopen! wow dat viel me wel vies tegen, vooral omdat het op hoogte is en je daardoor moeilijker ademt! maar uiteindelijk heb ik het gehaald! bovenop de top was ook nog een schatiig grondeekhoorntje, je weet wel zoals knabbel en babbel! en het uitzicht daarboven was gewoonweg GE-WEL-DIG! daarna naar benden gegaan, viel er een man flauw in de gondel, dus even netjes geholpen samen met de dame van de gondel zelf! daarna zijn we naar de atabasca waterfalls gegaan! super gaaf om dat geluid te horen en om het te zien ruiken en zelfs voelen (druppeltjes water) Om 6 uur waren we terug in jasper om lekker te eten, had een hamburger van hertvlees en bisonvlees samen, erg lekker! nu weer even op het internet. straks nog even lekker zwemmen!

huggs and kisse from Canada
Bob

• 30 Juli 2010 - 05:06

Jaap:

mooi verslag laat oma ze ook lezen

• 30 Juli 2010 - 12:24

Carolien:

zou bijna jaloers op je worden!!! Ik geniet van je leuke verhalen en de mooie foto's! Knabbel (of Babbel) is echt geweldig.

• 30 Juli 2010 - 16:41

Buurman Kr.loop 22:

He Bob gaaf om je via deze weg te volgen op je reis.hopelijk zien we je nog terug,of ga daar blijven????groetjes van ons.