Eindelijk in Canada - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Eindelijk in Canada - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Canada

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

24 Juli 2010 | Canada, Winnipeg

gisteravond na 25 uur reizen eindelijk in Canada aan gekomen! alles ging heel erg voorspoedig, en volgens mij zie ik er heel betrouwbaar uit want ik ben niet heel streng gecontroleerd! de overstap in Minneapolis duurde wel lang, maar er was genoeg te doen op het vliegveld! ik had het niet verwacht maar het was daar zeker 2 keer zo groot als op schiphol er was zelfs een tram om naar je gate te brengen! daarna doorgevlogen naar winnipeg in een klein vliegtuig met maar 30 mensen! ik mocht pas als laatste aan boord omdat ik de enige persoon was van buiten noord-amerika! helaas hadden we een half uurtje vertraging, maar aangekomen op het vliegtuig stonden Neil en Chris al op me te wachten! Dus gingen we gelijk naar de auto, nadat we eerst nog een stukje om hadden gelopen! ook canadezen weten niet altijd de weg in hun eigen stad! daarna nog een half uurtje gereden om eindelijk aan te komen! ik heb nog nooit in zo'n grote truck gezeten. (foto's komen later) daarna nog een uurtje zitten praten om uiteindelijk daarna mijn heerlijke bedje in te duiken! vanochtend nog even tour de france gekeken en we gaan straks even de stad in en vanavond een grote bbq!

ik hou jullie op de hoogte
huggs and kisses, from canada

• 25 Juli 2010 - 06:55

Carolien:

Hoi wereldreiziger. We hebben je telefoontje gemist gisteren; jammer. Goed te lezen dat je bent aangekomen! Veel plezier!!

• 25 Juli 2010 - 15:40

René:

Altijd leuk, zo'n reisverslag.

Zo te zien lukte het je pas in de tiende zin de punt te vinden op het Canadese toetsenbord :P