Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bob Leeden - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bob Leeden - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

20 Juli 2010 | Nederland, Delft

de datum van vertrek sluipt naderbij, volgende week zit ik gewoon aan de andere kant van de wereld! Echt wel speciaal dat ik dan zo ver ga reizen en dan nog helemaal alleen ook! maar gelukkig ben ik daar bij familie en daar voel je je toch al snel thuis!
maar hoe kom je dan aan familie in Canada! in de jaren 50 ging een oom van mijn vader emigreren. hij ging naar Canada met de droom om een mounty te worden, zo'n canadese politieagent! Dat is hij uiteindelijk nooit geworden, wel heeft hij daar zijn vrouw leren kennen en een familie gesticht, de familie die ik nu ga bezoeken!
mijn vader heeft een tijdje met het idee rondgelopen om ook daar naartoe te emigreren, omdat hij hier erg lastig werk vond! gelukkig is dat niet gebeurt, anders was IK er namelijk niet geweest! Maar dit geeft wel aan hoe Canada tot de verbeelding spreekt. Bijna 3% van de bevolking heeft nederlanse roots, dat komt neer op ongeveer 1 miljoen mensen! Vele nederlanders hebben dan ook wel familie daar wonen. Ik hoop dan ook na deze reis al die mensen aan te kunnen raden hun familie daar een keer te bezoeken.

nog even terug naar het hier en nu, ben net nog even naar mijn oma geweest, en ze liet me beloven dat ik terug zou komen! want al was het land nog zo mooi ze wil me graag nog zien en dat heb ik haar dan ook beloofd!

  • 22 Juli 2010 - 13:39

    Carolien:

    Bob, heel veel plezier en vooral genieten!
    Pas goed op jezelf en eigenlijk moet je mij ook maar beloven dat je terug komt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Canadareis

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Falcon Lake

07 Augustus 2010

Lower fort Garry, Gimli & de Bar

05 Augustus 2010

De Mint en golfen

04 Augustus 2010

de stad verkennen

02 Augustus 2010

Kamperen
Bob

Actief sinds 16 Juli 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19172

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 08 Augustus 2011

Japanreis

23 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Canadareis

Landen bezocht: